Technologie

Jaká je varovná kontrolka nízké hladiny oleje na Hyundai i30?

  • Uběhlo 10 dní, ujel jsem 350 km, ve městě, v zácpách, trochu po dálnici, po šotolinových cestách, blátem, přes „policisty“, přes koleje, přes výmoly, na víceúrovňovém parkovišti v nákupní centrum, jízda do kopce a rozjezd, rychlé zatáčení, malý poloměr zatáček. Připomínám, že mám automatickou převodovku 1.6l 130hp, výbava OPTIMA – bez PTF+DRL, lití, klima. – Nemám přes den dost DRL – dívám se Ike do obličeje, ale ona nesvítí očima – dá se to opravit. — Chci krásná alu kola s červenými třmeny (nebo alespoň destičkami) — opravitelné. – není dost lišt – otevírám dveře opatrně – jde to opravit. — světlomety se zamlžují — uvnitř je v sáčcích oxid křemičitý. OD považuje pouzdro za po záruce – čekám na teplo – vyndám sáčky uschnout, pojedu s otevřenými světlomety, vyženu přebytečnou vlhkost, poté gumu špuntu ošetřím silikonem utěsnit to – neúspěšná implementace otevírání kufru, zaručeně máte špinavou ruku, chybí také standardní funkce pro otevírání kufru z prostoru pro cestující, v předchozí verzi Aiki se kufr otevíral za odznakem – bylo to pohodlnější a na nárazníku nebyla díra – teď se tam hromadí voda. A to vše proto, že přišli s nápadem umístit otočnou kameru do odznaku značky – to je funkce pro špičkovou konfiguraci. Uvnitř řidičského průkazu: — zahřívání nohou fouká do holeně. boty jsou ponechány bez dozoru – nohy nelze rychle zahřát – nelze opravit – pokud do trysky neumístíte podomácku vyrobený difuzér – změňte směr proudění na pedálech. — kamna fungují stále pro mě nejasným způsobem — po závěrečném zahřátí nemohu zvolit komfortní režim pro jízdu — nastavil jsem rychlost ventilátoru na 1, klimatizace je vypnutá — teplota je v uprostřed tepla a chladu, směr k nohám, přívod vzduchu zvenčí — dusno, nastavuji směr do obličeje — silně fouká, zavírám k sobě deflektory, které po chvíli zase dusno, směr ke sklu je téměř stejný jako poloha v obličeji. — Potřebuji vyzkoušet různé možnosti, hledám. možná zapnout střídavý proud? otočení knoflíku do modré zóny moc nepomáhá, vzduch je stále teplý. – pachy z výfuku (zejména Kamaz) snadno pronikají do kabiny, když je vzduch nasáván zvenčí – uhlíkový filtr tam vypadá, ale protože nasávání přichází z oblasti stěračů – odsává všechny pachy, počínaje nemrznoucí kapalinou v pračce – musíte pravidelně měnit přívod vzduchu – vnější – vnitřní – zejména ve městě – ale jsem tak citlivý na pachy – ovládání BC – nepohodlné rolování v kruhu, k tomu nepohodlná tlačítka na volantu, zbytečné funkce, které nelze deaktivovat (např. okamžitá spotřeba – úžasně stupidní, neinformativní stupnice) – ovládání funkcí médií – práce s flash diskem – změna složek a přechod na požadovanou skladbu se provádí pomocí tlačítek a mačkání otočného kolečka vpravo od obrazovky – je nejdále – to znamená, že je třeba na ně dosáhnout za jízdy – rušivé, nelze nastavit na volantu. – také tlačítko na volantu – změna zdrojů zvuku – proč byste nemohli přidat funkci nastavení přepínacího seznamu – například nepotřebuji rozhlasové stanice AM, ale musím je procházet. Nastavil bych USB a FM a přepínal pouze je. – stupidní systém pojmenování radiostanice – do názvu půjde to, co bylo v tu chvíli na obrazovce – telefon, kurz, polovina názvu stanice, počasí atp. Kde není RDS je typická frekvence – např. 102.2 by mi vyhovovalo jen s frekvencí stanice – také můžete umístit pouze 1 stanic do jednoho pásma FM6 – ​​dalších 6 již přechází na FM2, proč byste nemohli umístit 20 stanic do jednoho pásma FM? A dejte 6 nejoblíbenějších stanic na rychlá tlačítka, zbytek je hloupé procházet z volantu. Ne, přišli s FM1 FM2 a FMA – vyberte si! – nedostatek vysokých frekvencí při přehrávání hudby – kde je 6 reproduktorů – 1 v každých dveřích a kde jinde? Jsou u zrcátek sítě? – No, to lze opravit – říkají, že stačí nainstalovat výškové reproduktory (aka výškové reproduktory) – jen na tyto sítě venku. já to zjistím. – v ruské verzi není podsvícení ve výklenku pod USB vstupem – Ukrajinci říkají, že mají – opravitelné – nestandardní světelné zdroje. výběr je skvělý. – není na výběr – tiše mi dávají kuřácký balíček – ale nepotřebuji zapalovač a popelník! Chci tam zástrčku jako v Evropě, stejnou jako vpravo. Nechte je nabídnout nějaký druh příslušenství výměnou za výběr. — nad hlavou není madlo pro řidiče — je pravda, že teď z bezpečnostních důvodů skoro nikde, ale dříve — rád jsem řídil a držel ruku nahoře — zvláště na dlouhé cestě — úroveň loketní opěrky na dveřích vlevo se neshoduje s úrovní loketní opěrky vpravo, nemůžete tam dát ruku, stejně jako ji nemůžete položit na horní hranu u skla – redundance kroků pro nastavení jasu panelu – pro mě by stačily 2 možnosti: maximální a plný – no, řekněme 3 – nízký-střední-maximální – na obrazovce uprostřed není žádný přídavný digitální ukazatel rychlosti – možná existuje taková funkce s panelem dohledu – ten kulatý je pro mě málo informativní, zejména s radarovým ovládáním nebo na dálnici. – plynový pedál – po sešlápnutí není okamžitá odezva, ale je tam mírná “promyšlenost”, jako by vám noha zapadla, když začnete mačkat (možná síla zvyku z předchozích aut – nebo třeba pověstné “dusání” plynu na EURO -4) a taky si všimnu dlouhého zdvihu pedálů – možná se dá tato “namyšlenost” vyléčit čipem? — brzdový pedál je pro mě příliš tvrdý, pomalu se pohybující, ale myslím, že je to také otázka zvyku — účinnost ostřikovače zadního skla je mizerná, jede spíše v pramínku, než aby stříkal jako ventilátor, kartáč se pak hůře otírá. — v mé konfiguraci chybí síťovaná kapsa za pravým sedadlem spolujezdce — hoď tam časopis, složku s dokumenty, mapu — a jedna kapsa by mi stačila, mě nepotřebuji — sedí tam dítě v autosedačce — utrhne si to nohama, a tak si myslím, že je potřeba chránit nohy, pověsit speciální na plast nebo chránit průhlednou fólií – v bederním sedadle není nastavení – fixovatelné – pod ním je umístěna speciální podložka. – v mé konfiguraci není žádná loketní opěrka pro cestující na zadních sedadlech – podle mého názoru v ruské konfiguraci není na Sitivision ani loketní opěrka – myslím, že je blbost ji tam nedávat – zatím spotřeba není povzbudivá – ve městě nyní ukazuje 11.9 litru – tankuje se 95. benzín – na první nádrž jsem ujel celkem 350 km – dojezd stále 150 km – je jasné, že běžím ve skutečnosti jsem nebyl na dálnici. vše se podle mě vyřeší. Co mi teď v novém autě opravdu chybí z příplatků? zařízení: – Máme v nádržce kapaliny ostřikovače indikátor nízké hladiny kapaliny? pokud ne, je to škoda – nestačí — elektricky sklopná zrcátka. parkování, jízda v úzkých místech – je pohodlné jej složit tlačítkem – a otevřít okna a složit a rozložit rukama. — 2polohová automatická tlačítka. otevírání a zavírání oken, alespoň předních – nyní pouze rychlé jednodotykové stahování okna u řidiče – pro zvednutí okna je již potřeba držet tlačítko – otravné a rušivé – doufám, že to půjde opravit – možná můžeme nainstalovat pouze taková tlačítka? má někdo kódy? – pravděpodobně stále ovládání klimatizace – i když se možná spřátelím s klimatizací a sporákem závěr by byly peníze – koupil bych vyšší konfiguraci – KOMFORT a stejně to nemá všechna 4 automatická tlačítka na zavírání a otevírání oken – jen v maximu! – síť v kufru – jsem na to zvyklý – je to velmi pohodlná věc. – Brzy si to koupím. Bez čeho se nyní snadno obejdu a bez čeho se možná obejdu v budoucnu: — Alu kola + nové pneu — Parktronic, zadní kamera — Okenní deflektory (nekouřím, nechci otevírat okna v dešti, hluk při rychlosti je nepříjemný) Bez čeho se po celou životnost tohoto auta určitě obejdu: — Panoramatická střecha, střešní okno — Osvětlení v oblasti zrcadel ve hledí — Vyhřívaná zadní sedadla (ne tak často, aby tam někdo chodil) — Vyhřívaný volant (zimu skoro nikdy nemáme) — Vyhřívání klidové zóny stěračů (zimu skoro nikdy nemáme) — Přístrojová deska Dohled — Zadní LED světla — Zasklení s UV filtrem — Ionizátor vzduchu je marketingový nesmysl, a i když funguje, pak neustálé dýchání iontů škodí i vašemu zdraví! — Světelné a dešťové senzory a zamlžování skel uvnitř – Bluetooth a hlasové ovládání — Navigační systém uprostřed s dotykovou obrazovkou — Opakovače směrových světel v zrcátkách — Chlazení v odkládací přihrádce — Závěs na středové konzole nad držáky nápojů — Klimatizační deflektory pro cestující vzadu na středové konzole — Tlačítko Start, bezklíčový vstup — Osvětlení od dveří až po podlahu Prozatím přidám vše, na co si vzpomenu, jak to zde budu v budoucnu používat. Čekám na vaše komentáře.
  • Přečtěte si více
    Co to znamená, když kočka přestane jíst?
  • Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Back to top button